Wedstrijd reglement 2024

Wedstrijdreglement 2024.
Het is verplicht om je aan te melden voor iedere wedstijd via mail/website.
Er mag gevist worden met een hengel voorzien van een haak.
Het gebruik van een werphengel en matchhengel is verboden.
Voeren is toegestaan, maar maximaal 1 kilo droogvoer.
Hulp van derde is verboden.
Het gebruik van rode maden en vers de vaars is verboden.
Bij het eerste signaal mag men beginnen met vissen, bij het tweede signaal is de wedstrijd afgelopen.
Met uitzondering van snoek, snoekbaars en paling worden alle vissoorten gemeten.
Voor elke deelname aan het concours krijgt men 10 bonuspunten.
Gevangen vis moet worden bewaard in een visnet, direct na de wedstrijd wordt gewogen en de vissen worden teruggezet.
Wangedrag of het niet opvolgen van het reglement heeft diskwalificatie tot gevolg.
Dames mogen tijdens de wedstrijd geholpen worden met peilen, voeren, de haak voorzien van aas en het onthaken van de gevangen vis.
Prijzen moeten persoonlijk of door een huisgenoot of familielid worden afgehaald op de prijsuitreiking/feestavond

Prijsuitreiking:
Zaterdag 21 september 20:00 uur in D'n As
Visdag:
Op de visdag zaterdag om 08:00 uur aanwezig aan de wiel, door het bestuur wordt gezorgd voor koffie bij het inschrijven. Daarna is om 10:30 uur een pauze met een drankje.

Met vriendelijke groet,
Wedstrijdcommissie: