Algemene ledenvergadering 10 april 2024

Dinsdag, 26 maart 2024

Beste Leden, Hierbij de Agenda voor de ledenvergadering op woensdag 10 April Tijd: 20:00 uur Locatie: café lachen de vis (Oud Empel) De agendapunten voor de ledenvergadering zijn: 1. Opening. 2. Mededelingen, ingekomen- en uitgaande stukken De meetwaarden van de Alverwiel, Doornkampwiel En samenwerkingsovereenkomst met de Oude Maas 3. Jaarverslag van de secretaris 4. Goedkeuring van de notulen van de algemene ledenvergadering november 2022 5. Jaarverslag van de penningmeester en de kascontrole 2023 6. Verkiezing kascontrolecommissie 7. Terugkoppeling van het seizoen van het Jeugdbestuur 8. Bestuursverkiezingen aftredend is de penningmeester)en de 2de secretaris beide zijn herkiesbaar 9. Bestuurssamenstelling Voorzitter Gieljan Penningmeester Jack Secretaris (Danny & Dennis) Jeugd (Lando en Gieljan) Wedstrijscommissie (de gevangen vis wegen ipv vissen op lengte) Karper commissie (Martijn, Joel, Danny en Dennis) 10. Pauze 11. Karper commissie terugkoppeling (Dennis, Danny) 12. Wedstrijden 2024 (Koningsvissen senioren, koningsvissen jeugd en de koppelwedstrijd) 13. Onderhoud (in overleg met de Gieljan welke datums via WhatsApp-groep onderhoud). 14. Rondvraag 15. Sluiting