Wedstrijden augustus

Woensdag, 12 augustus 2020

Beste vissers, Volgende week staat er weer een wedstrijd voor de senioren en jeugd op het programma. Senioren 18 augustus vissen 19:00 tot 21:00 uur, aanwezig vanaf 18:30 uur Grote wiel. Jeugd, woensdagavond 19 augustus (voor details zie mail Riny v/d Donk). zondag 30 augustus koppelwedstrijd vissen van 09:00 tot 12:00 uur, aanwezig vanaf 08:30 uur. Voor alle wedstrijden is van te voren inschrijven verplicht. Door het coronavirus hebben we besloten om de Open Empelse kampioenschap vissen dit jaar niet te organiseren! Gr. Jeugd- en seniorenbestuur.