Wedstrijden 2023

Beste visvrienden,

Alle wedstrijden van HSV De Vijf Wielen voor dit jaar staan weer allemaal de site.

Wedstrijd commissie,
HSV de Vijf Wielen.

Algemene ledenvergadering 10 april 2024

Mrt 2024

Beste Leden, Hierbij de Agenda voor de ledenvergadering op woensdag 10 April Tijd: 20:00 uur Locatie: café lachen de vis (Oud Empel) De agendapunten voor de ledenvergadering zijn: 1. Opening. 2. Mededelingen, ingekomen- en uitgaande stukken De meetwaarden van de Alverwiel, Doornkampwiel En samenwerkingsovereenkomst met de Oude Maas 3. Jaarverslag van de secretaris 4. Goedkeuring van de notulen van de algemene ledenvergadering november 2022 5. Jaarverslag van de penningmeester en de kascontrole 2023 6. Verkiezing kascontrolecommissie 7. Terugkoppeling van het seizoen van het Jeugdbestuur 8. Bestuursverkiezingen aftredend is de penningmeester)en de 2de secretaris beide zijn herkiesbaar 9. Bestuurssamenstelling Voorzitter Gieljan Penningmeester Jack Secretaris (Danny & Dennis) Jeugd (Lando en Gieljan) Wedstrijscommissie (de gevangen vis wegen ipv vissen op lengte) Karper commissie (Martijn, Joel, Danny en Dennis) 10. Pauze 11. Karper commissie terugkoppeling (Dennis, Danny) 12. Wedstrijden 2024 (Koningsvissen senioren, koningsvissen jeugd en de koppelwedstrijd) 13. Onderhoud (in overleg met de Gieljan welke datums via WhatsApp-groep onderhoud). 14. Rondvraag 15. Sluiting

Groot onderhoud

Sep 2023

Beste vissers, Op 6 september start Natuurmonumenten met groot onderhoud rond om ons viswater. Als eerste starten ze bij de Doornkamp wiel, als ze daar klaar zijn gaan ze door naar de Groote Wiel. Het bestuur.

Algemene Ledenvergadering 23 november 20;00 uur

Nov 2022

Locatie: De Lachende Vis Tijd 20:00 uur

Werkzaamheden aan de dijk door Waterschap de Aa en Maas

Jul 2022

Beste leden, Bij enkele wielen te Empel zijn beverholen aangetroffen die in de richting van de dijk zijn gegraven. Dat is een gevaar voor de waterveiligheid. Daarom gaan we vanaf maandag 18 juli die gaten nagraven en weer opvullen (de dijk herstellen). Het gaat om wielen Alverwiel, Doornkamp wiel en de Grote wiel. Dat herstel gebeurt vanaf de oever/dijkzijde met relatief klein materieel (minigraver of midigraver). Het werk zal 3-5 dagen duren. Dit betekend dat je onder aan de dijk niet kunt vissen tijdens de werkzaamheden. Om ook in de toekomst de dijk vrij te houden van graverij zal langs 3 wielen beverwerend gaas 4 meter diep worden ingebracht aan de zijde van de dijk. Zie plaatje hieronder. Dit zal vlak na de bouwvak gebeuren (exacte datum wordt nog bepaald.) In verband met de bereikbaarheid zal dat deels vanaf het water gebeuren met een drijvende kraan of een kraan op een ponton. Dat zal ongeveer een week duren. Er zal ecologische begeleiding bij aanwezig zijn. We houden jullie op de hoogte, Het bestuur.

Koningsvissen 2

Jun 2022

Beste leden, We vissen vanavond 23 juni op de Grote wiel. De wedstrijdcommissie

Uitslagen wedstrijdvissen jeugd en senioren